Diskussionsmöte GEOSECMA Grävtillstånd

Hej alla medlemmar!

Nu är det dags för nästa diskussionsmöte. Denna gång tänkte vi prata om GEOSECMA Grävtillstånd. Tillsammans kan vi diskutera smarta arbetssätt, generella önskemål, fiffiga funktioner och eventuella svårigheter på ett konstruktivt sätt. Precis som vid föregående möte kommer vi i användarföreningen att sammanställa vad som sas under mötet och skicka anteckningarna till S-GROUP Solutions. Ni kommer sedan att få ta del av deras svar.

Mötestid: Torsdagen den 14 november kl 10.00 – 11.30 Skicka gärna vidare länken till de kollegor som är berörda av modulen.

Har du inte fått inbjudningslänken till mötet men vill vara med så kontakta: petronella.hauptmann@mark.se

Hit kan du också maila i förväg om du har önskemål om vad som ska tas upp på mötet.

Med vänliga hälsningar//Styrelsen